?
Deli miyim neyim ?
Peki gömleğim?Dar odalarımdaki duyulan
Kör çığlıklar neredeler?
Yıkık duygulardaki
Ölü hayaller neden?
Neden beni bırakıp gittiler?
Ben...
Ben o kadar kötü biri miyim?
Kelimelerin tarifi yeter mi?
Beni ve benliğimi gizlemeye
Söyle , söyle bana
Kırdığım zincirleri
Parçaladığım kalpleri
Yıktığım kaleleri
Düzeltebilir miyim,
Kendim ve kendimle?
Sence sevebilir miyim ?
Sevdiğim gibi
Mutlu olabilir miyim
Kollarım dolu iken kesiklerim
Donup kalmış öfkeli kanım
Kurtarabilir mi beni
Paslı kâbuslarımdan
Neden neden hatırlarım kısa
Son anım neden
Duvara vurup duran kafam hep
Yorumlar
Yorum Gönder
Teşekkürler