Kayıtlar

Nisan, 2021 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Sanırım yoruluyorum ben...

Yoruluyorum ben fazlasıyla... asılında kendimi gereksizce yoruyorum gibi dahası. Beni sevdiğini söyleyen insanlar için çabalıyorum. Beni dinlediğini söyleyenlere hırpalıyorum kendimi. Peki ya onlar gerçekten duyuyor mu beni? Ya da gerçekten görüyorlar mı gözlerimi ve morlukları? Sadece bir kaç kelime ile gerçekten bir şeyler düzeliyor mu? Sevdiğini söyleyince gerçekten sevmiş oluyor musun? Mesela "Birazdan geleceğim desem" ama geri dönmem yıllar sürmüş olsa söz verdiğime değiyor mu cidden? O kadar yoruyorum ki kendimi, gerçeklik alıgımı yitiriyorum bazı noktalarda. Rüya da göremez oldum niceden beri. Kesik kesik anlardan ibaret tüm uykularım. Bazen uyanıyorum da uykularım arasında ama hangisi gerçek hangisi idrak edemiyorum çoğunlukla. İç huzurum için çabalıyorum biraz da lakin hiç bir işe yaramıyor. Onca düşünce içerisinde nasıl sessiz kalabilsin ki zihnim zaten. Sanırım üşüyorum yine ben. Hem de her şeyden...  

Bu Biraz Karanlık.

O kadar uzun süre karanlığa ve onun içinde bulunduğu boşluğa baktım ki... Artık başından beri onun tarafından gözlendiğimin farkına vardım. Bu ürpertici durum karanlığın içindekine alışıncaya kadar devam ediyor ardından yerini endişe ve korkuya bırakıyor. İçinde bulunduğum bu boşluk o kadar yoğun ki kabuğumu parçalayıp içeri girmeye çalışıyor. Bu boşluk o kadar karanlık ki dikkatli bakınca dahi göremediğim gözlerle sürekli beni gözetliyor. Ve o kadar gürültülü ki kulaklarımdan müziği eksik etmem beni fazlasıyla zorluyor. Orada bir yerlerde daha fazlası var ve sürekli beni gözlüyorlar. İçimdeki boşluğa sızabilmek için sürekli yarış halindeler. Tükeneceğim noktayı bekliyorlar onlar. Şu anda ekran başında bunları yazarken bile arkamda benim hakkımda konuşuyorlar, sanki onları duymuyormuşumcasına. Onlar senin de yanında. En son ne zaman kafanı ekrandan kaldırıp etrafına baktın?

Bir Gece Yarısı Gezmesi

Bu bir gece yarısı gezmesi Zamanın ötesinde hemde İllerin gerisinde bir yerde Upuzun bir yol içerisinde Tertemiz duru bir gecede Simsiyah derin bir nefeste Tüm yıldızların içinde Benim aradığım senin ile Soğuk kalmış sokaklarda Geceye ışık olanlarda Gölgelerde ve gerçeklerde Güzel bir gülümsemeyle

Esmeralda

Esmeralda, güzeller güzeli Esmeralda! Yazık değil mi bana, bu acınası ruha? Kocaman duvarlar ardında, Senden başkam olmadı ya. Esmeralda, güzeller güzeli Esmeralda! Sen dışarda şehrin koca sokaklarında, Ben bir kaç duvar ve çan altında. Kırılmış aynalarda. Esmeralda, güzeller güzeli Esmeralda. Tutulduğum ilk anda sana, Güzel gülümsemenle uğradığında. Yer yüzünde cenneti yaşattığında bana.

Hayat Kitabı

  Zaman ayaklarımda yükseldikçe Öğreneceğim yaşamayı, öğretilmeyenlerce. Duvarlara sıkıştımsa, bileceğim, Derinlere nefes almasını. Omuzlarıma çöktükçe yıllar, Kendimleşeceğim, and içerim ki; Gökleri ve yeri, Dipsiz okyanusları ve sonsuz uzayı, Cennetlerimi ve cehennemlerimi, Keşfedeceğim yaşadıkça, ben. Yaşayacağım tecrübelerin, Haddi ve vakti tükeninceye dek; Dokunulmamış taşları, Hissedilmemiş rüzgarları, Özümseyecek ve öğrenmesini bileceğim. İlk sayfasını açtığım gün, Hayat kitabının; Mürekkep lekesi ile dolduracağım Kanım son yaprağa dökülene değin

Bir Yılbaşı Hikayesi

Kırık bir parmak ve mavi bir bandana Tut ellerimi ama fazla sıkma Bir ormanın kenarı ya da otobüs durağı Hediyelerle dolu bir yılbaşı Upuzun bir yol klikyadan kısa Tut ellerimi ama fazla sıkma Arkanda polis kovalar ama Kırık camlar var sakın basma oraya Uzakta bir yer sessiz bir yer Tut ellerimi ama fazla sıkma Sarıl bana ama unutma Periler izler bizi ormanda

?

  Deli miyim neyim ? Peki gömleğim? Dar odalarımdaki duyulan Kör çığlıklar neredeler? Yıkık duygulardaki Ölü hayaller neden? Neden beni bırakıp gittiler? Ben... Ben o kadar kötü biri miyim? Kelimelerin tarifi yeter mi? Beni ve benliğimi gizlemeye Söyle , söyle bana Kırdığım zincirleri Parçaladığım kalpleri Yıktığım kaleleri Düzeltebilir miyim, Kendim ve kendimle? Sence sevebilir miyim ? Sevdiğim gibi Mutlu olabilir miyim Kollarım dolu iken kesiklerim Donup kalmış öfkeli kanım Kurtarabilir mi beni Paslı kâbuslarımdan Neden neden hatırlarım kısa Son anım neden Duvara vurup duran kafam hep

Lorem Ipsum

  Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.