Son Zamanlarda
Yoruluyorum son
zamanlarda. Hiçbir şey yapamadığım için yoruluyorum en çok. Başka gözlerin
göremediğini görmek yoruyor bazen beni. Bazen hiç duyulmamış melodileri duymak.
Anlam veremiyorum çoğu zaman bana dedikleri şeylere. Gürültü ve ışıltı
yığınından ibaret geçiyorlar üzerimden. Bazı sabahlar kapkaranlık uyanıyorum
her şeye. Anlamsızca. Mesela konuşmaktan ve gülmekten de yorulduğum oluyor.
Kimse dinlemedikten sonra ne anlamı var ki konuşuyor olmamın zaten? Size bir
benzetme yapacağım şimdi mesela ama kaçınız anlam bulacaksınız buna? Ya da kaç
göz duyacak bu yazıyı benim sesimden bir daha? Bazen iğrenç bir yeşil renginde
her şey ve gülmeye zorsunuyorum bile. İçimdeki ormanlarda yayılan ateşler var, ışıksız
ve soğuklar.
Yorumlar
Yorum Gönder
Teşekkürler