Soğuk
Burası karanlık
Ve üşüyorum
Belki de boğuluyorum
Ama bunu duyamıyorum
Biraz ışık var az ötede
Sıcak gibi duruyor
Yavaş yavaş adımlıyorum
Ama üşüyorum hala
Sanırım karda yürüyorum
Emin değilim kafam karışık
Çok bulanık ve çok boğuk
Işık hala orada, uzakta
Hala daha sıcak bana
Ama üşüyorum
Adımlarım yetmiyor
Ya da yol gitmiyor
Emin değilim buna
Artık adımlarım titriyor
Yoruluyorum, sanırım
Sanırım burada duracağım
Sıkı sıkı sarınıyorum
Her şey ılımaya başladı
Bu his, bu his sanki
Sanki yumuşacık
Tertemiz ve saf
Rahat
Ve daha sıcak.
.
.
Işıklar çok parlak
Ama burası yeterince iyi
Işıklar hala sıcaklar
Ama zaten ısındım
Işıklar neredeler?
Emin değilim
Zaten uykum geliyor
Işığı düşleyeceğim
Evet, sıcak ışığı.
Yorumlar
Yorum Gönder
Teşekkürler