Soğuk

Burası karanlık

Ve üşüyorum

Belki de boğuluyorum

Ama bunu duyamıyorum

Biraz ışık var az ötede

Sıcak gibi duruyor

Yavaş yavaş adımlıyorum

Ama üşüyorum hala

Sanırım karda yürüyorum

Emin değilim kafam karışık

Çok bulanık ve çok boğuk

Işık hala orada, uzakta

Hala daha sıcak bana

Ama üşüyorum

Adımlarım yetmiyor 

Ya da yol gitmiyor

Emin değilim buna

Artık adımlarım titriyor

Yoruluyorum, sanırım

Sanırım burada duracağım

Sıkı sıkı sarınıyorum

Her şey ılımaya başladı

Bu his, bu his sanki 

Sanki yumuşacık 

Tertemiz ve saf

Rahat

Ve daha sıcak.

.

.

Işıklar çok parlak

Ama burası yeterince iyi

Işıklar hala sıcaklar

Ama zaten ısındım

Işıklar neredeler?

Emin değilim

Zaten uykum geliyor

Işığı düşleyeceğim 

Evet, sıcak ışığı.


Yorumlar